Maç Özeti
Tahminler ve İstatistikler
Kazanan Tahmini
Kazanan: Esbjerg
Kazanır veya berabere kalır
Kazanır veya Berabere Kalır
Sonuç: Evet
Goller Tahmini
Tahmin Tavsiyesi
Double chance : draw or Esbjerg
Kazanma Yüzdeleri
Odense: 10%
Beraberlik: 45%
Esbjerg: 45%
Takım Performansları
Odense
Goller: Attığı: 5 / Yediği: 6
Esbjerg
Goller: Attığı: 8 / Yediği: 5
Takım Karşılaştırmaları
Odense - Esbjerg Maç Özeti ve Detayları
Odense ve Esbjerg arasındaki bu önemli karşılaşma, Danimarka Superliga ligi kapsamında 11 Mayıs 2014. TRE-FOR Park stadyumunda, Odense şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.
Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.
Maç TRE-FOR Park gibi ikonik bir stadyumda Odense şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.
Odense - Esbjerg Maç Tahminleri ve Analizler
11 Mayıs 2014 tarihinde oynanacak bu maç için uzmanlardan gelen tahminler ve analizler, bahis severler için oldukça değerli. Bu maç için önerilen tahminlerden biri: "Double chance : draw or Esbjerg". Odense için kazanma olasılığı %10% iken, Esbjerg için bu oran %45% olarak hesaplanmıştır.
Analistler, bu maçta özellikle hücum gücü yüksek olan Odense takımının avantajlı olabileceğini vurguluyor. Esbjerg takımının defansif zayıflıkları da göz önünde bulundurulduğunda, maçın gollü geçmesi bekleniyor.
Odense - Esbjerg Canlı Maç İzle ve Takip Et
Odense ve Esbjerg arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici Danimarka Superliga maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.
Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.
Odense - Esbjerg Muhtemel 11'ler ve Yedek Oyuncular
Odense ve Esbjerg takımlarının muhtemel ilk 11'leri ve yedek oyuncuları aşağıda listelenmiştir. Bu kadrolar, takımların son performanslarına ve maç stratejilerine göre düzenlenmiştir. Her iki takım da sahaya güçlü bir kadroyla çıkmayı planlıyor ve bu da maçın daha rekabetçi geçmesini sağlayacak.
Odense Muhtemel 11
- M. Toppel
- E. Ruud
- A. Christensen
- D. Høegh
- M. Diarra
- M. Spelmann
- E. Larsen
- J. Schoop
- B. Kadrii
- C. O'Brien
- R. Falk
Esbjerg Muhtemel 11
- M. Dúbravka
- M. Jakobsen
- K. Hansen
- J. Knudsen
- P. Ankersen
- M. Lekven
- H. Andreasen
- J. Ankersen
- M. Pusic
- R. Johnson
- M. van Buren
Kadro seçimleri, özellikle kilit oyuncuların sakatlık veya ceza durumuna göre değişebilir. Teknik direktörlerin son kararları ve stratejik değişiklikler maçın gidişatını etkileyebilir.
Odense - Esbjerg Maç Olayları ve Gelişmeler
Odense ve Esbjerg arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:
- Esbjerg takımında M. Pusic, maçın 2. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Esbjerg takımında M. van Buren, maçın 14. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Odense takımında R. Falk, maçın 33. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Esbjerg takımında K. Hansen, maçın 39. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Odense takımında C. OBrien, maçın 63. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Odense takımında J. Schoop, maçın 74. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Esbjerg takımında J. Ankersen, maçın 76. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Odense takımında B. Kadrii, maçın 83. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.