Riga Riga
2 - 0 Bitti
Pyunik Yerevan Pyunik Yerevan
Maç Özeti H2H
Maç Tarihi
11 Şubat 2024 Maç Tarihi
Referee Icon
Belirtilmedi Hakem
Venue Icon
Susesi Sport Center A Stadyum

Maç Özeti

5'
Goal Icon
O. Niang
-
27'
Goal Icon
O. Niang
-
İY Sonucu
0 - 0
Maç Sonu
0 - 0

Henüz iddaa tahmini yapılmadı.

Riga - Pyunik Yerevan Maç Özeti ve Detayları

Riga ve Pyunik Yerevan arasındaki bu önemli karşılaşma, Dünya Hazırlık Maçları - Kulüpler ligi kapsamında 11 Şubat 2024. Susesi Sport Center A stadyumunda, Belek şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.

Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.

Maç Susesi Sport Center A gibi ikonik bir stadyumda Belek şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.

Riga - Pyunik Yerevan Canlı Maç İzle ve Takip Et

Riga ve Pyunik Yerevan arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici Dünya Hazırlık Maçları - Kulüpler maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.

Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.

Riga - Pyunik Yerevan Maç Olayları ve Gelişmeler

Riga ve Pyunik Yerevan arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:

  • Riga takımında O. Niang, maçın 5. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
  • Riga takımında O. Niang, maçın 27. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.