Maç Özeti
Tahminler ve İstatistikler
Kazanan Tahmini
Kazanan: Mariehamn
Kazanır veya berabere kalır
Kazanır veya Berabere Kalır
Sonuç: Evet
Alt/Üst Goller Tahmini
-3.5
Goller Tahmini
Tahmin Tavsiyesi
Combo Double chance : draw or Mariehamn and -3.5 goals
Kazanma Yüzdeleri
Kooteepee: 10%
Beraberlik: 45%
Mariehamn: 45%
Takım Performansları
Kooteepee
Goller: Attığı: 3 / Yediği: 6
Mariehamn
Goller: Attığı: 4 / Yediği: 5
Takım Karşılaştırmaları
Kooteepee - Mariehamn Maç Özeti ve Detayları
Kooteepee ve Mariehamn arasındaki bu önemli karşılaşma, Finlandiya Veikkausliiga ligi kapsamında 08 Haziran 2015. Arto Tolsa Areena stadyumunda, Kotka şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.
Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.
Maç Arto Tolsa Areena gibi ikonik bir stadyumda Kotka şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.
Kooteepee - Mariehamn Maç Tahminleri ve Analizler
08 Haziran 2015 tarihinde oynanacak bu maç için uzmanlardan gelen tahminler ve analizler, bahis severler için oldukça değerli. Bu maç için önerilen tahminlerden biri: "Combo Double chance : draw or Mariehamn and -3.5 goals". Kooteepee için kazanma olasılığı %10% iken, Mariehamn için bu oran %45% olarak hesaplanmıştır.
Analistler, bu maçta özellikle hücum gücü yüksek olan Kooteepee takımının avantajlı olabileceğini vurguluyor. Mariehamn takımının defansif zayıflıkları da göz önünde bulundurulduğunda, maçın gollü geçmesi bekleniyor.
Kooteepee - Mariehamn Canlı Maç İzle ve Takip Et
Kooteepee ve Mariehamn arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici Finlandiya Veikkausliiga maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.
Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.
Kooteepee - Mariehamn Muhtemel 11'ler ve Yedek Oyuncular
Kooteepee ve Mariehamn takımlarının muhtemel ilk 11'leri ve yedek oyuncuları aşağıda listelenmiştir. Bu kadrolar, takımların son performanslarına ve maç stratejilerine göre düzenlenmiştir. Her iki takım da sahaya güçlü bir kadroyla çıkmayı planlıyor ve bu da maçın daha rekabetçi geçmesini sağlayacak.
Kooteepee Muhtemel 11
- J. Pyhäranta
- I. Äijälä
- V. Oksanen
- N. A Lody
- J. Salonen
- J. van Gelderen
- F. Aspegren
- S. McFaul
- N. Ikävalko
- J. Lehtonen
- A. Tarvonen
Mariehamn Muhtemel 11
- O. Virtanen
- B. Friberg
- J. Lyyski
- K. Kojola
- P. Sparrdal-Mantilla
- J. Ibrahim
- D. Tammilehto
- B. Span
- R. Sid
- D. Assis
- T. Mäkinen
Kadro seçimleri, özellikle kilit oyuncuların sakatlık veya ceza durumuna göre değişebilir. Teknik direktörlerin son kararları ve stratejik değişiklikler maçın gidişatını etkileyebilir.
Kooteepee - Mariehamn Maç Olayları ve Gelişmeler
Kooteepee ve Mariehamn arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:
- IFK Mariehamn takımında B. Span, maçın 52. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- IFK Mariehamn takımında D. Assis, maçın 53. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Kooteepee takımında A. Tarvonen, maçın 60. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Kooteepee takımında F. Aspegren, maçın 71. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Kooteepee takımında J. Salonen, maçın 82. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- IFK Mariehamn takımında J. Ibrahim, maçın 90. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.