Maç Özeti
Tahminler ve İstatistikler
Kazanan Tahmini
Kazanan: VPS
Kazanır veya berabere kalır
Kazanır veya Berabere Kalır
Sonuç: Evet
Goller Tahmini
Tahmin Tavsiyesi
Double chance : VPS or draw
Kazanma Yüzdeleri
VPS: 50%
Beraberlik: 50%
FF Jaro: 0%
Takım Performansları
VPS
Goller: Attığı: 5 / Yediği: 6
FF Jaro
Goller: Attığı: 3 / Yediği: 10
Takım Karşılaştırmaları
VPS - FF Jaro Maç Özeti ve Detayları
VPS ve FF Jaro arasındaki bu önemli karşılaşma, Finlandiya Suomen Cup ligi kapsamında 16 Mayıs 2012. Hietalahden jalkapallostadion stadyumunda, şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.
Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.
Maç Hietalahden jalkapallostadion gibi ikonik bir stadyumda şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.
VPS - FF Jaro Maç Tahminleri ve Analizler
16 Mayıs 2012 tarihinde oynanacak bu maç için uzmanlardan gelen tahminler ve analizler, bahis severler için oldukça değerli. Bu maç için önerilen tahminlerden biri: "Double chance : VPS or draw". VPS için kazanma olasılığı %50% iken, FF Jaro için bu oran %0% olarak hesaplanmıştır.
Analistler, bu maçta özellikle hücum gücü yüksek olan VPS takımının avantajlı olabileceğini vurguluyor. FF Jaro takımının defansif zayıflıkları da göz önünde bulundurulduğunda, maçın gollü geçmesi bekleniyor.
VPS - FF Jaro Canlı Maç İzle ve Takip Et
VPS ve FF Jaro arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici Finlandiya Suomen Cup maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.
Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.
VPS - FF Jaro Muhtemel 11'ler ve Yedek Oyuncular
VPS ve FF Jaro takımlarının muhtemel ilk 11'leri ve yedek oyuncuları aşağıda listelenmiştir. Bu kadrolar, takımların son performanslarına ve maç stratejilerine göre düzenlenmiştir. Her iki takım da sahaya güçlü bir kadroyla çıkmayı planlıyor ve bu da maçın daha rekabetçi geçmesini sağlayacak.
VPS Muhtemel 11
- P. Kauppi
- A. Uimaniemi
- O. Woodbine
- L. O'Neil
- S. Strandvall
- C. Fowler
- R. Heini
- D. Abdulahi
- J. Parikka
- J. Saranpää
- S. Morrissey
FF Jaro Muhtemel 11
- J. Öst
- J. Sara
- M. Vasilyev
- I. Vaganov
- M. Banner
- T. Tahvanainen
- D. Agyeman
- Markus Kronholm
- S. Skrabb
- P. Niang
- M. Wargh
Kadro seçimleri, özellikle kilit oyuncuların sakatlık veya ceza durumuna göre değişebilir. Teknik direktörlerin son kararları ve stratejik değişiklikler maçın gidişatını etkileyebilir.
VPS - FF Jaro Maç Olayları ve Gelişmeler
VPS ve FF Jaro arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:
- FF Jaro takımında T. Tahvanainen, maçın 15. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- vaasa PS takımında M. Vasilyev, maçın 52. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- vaasa PS takımında R. Heini, maçın 60. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- FF Jaro takımında M. Wargh, maçın 63. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- FF Jaro takımında Markus Kronholm, maçın 72. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- FF Jaro takımında S. Skrabb, maçın 80. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- vaasa PS takımında J. Parikka, maçın 81. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- vaasa PS takımında S. Morrissey, maçın 87. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.