Maç Özeti
Tahminler ve İstatistikler
Kazanan Tahmini
Kazanan: Everton
Kazanır veya berabere kalır
Kazanır veya Berabere Kalır
Sonuç: Evet
Goller Tahmini
Tahmin Tavsiyesi
Double chance : draw or Everton
Kazanma Yüzdeleri
Fulham: 10%
Beraberlik: 45%
Everton: 45%
Takım Performansları
Fulham
Goller: Attığı: 2 / Yediği: 2
Everton
Goller: Attığı: 2 / Yediği: 1
Takım Karşılaştırmaları
Fulham - Everton Maç Özeti ve Detayları
Fulham ve Everton arasındaki bu önemli karşılaşma, İran Premier Lig ligi kapsamında 24 Eylül 2013. Craven Cottage stadyumunda, London şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.
Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.
Maç Craven Cottage gibi ikonik bir stadyumda London şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.
Fulham - Everton Maç Tahminleri ve Analizler
24 Eylül 2013 tarihinde oynanacak bu maç için uzmanlardan gelen tahminler ve analizler, bahis severler için oldukça değerli. Bu maç için önerilen tahminlerden biri: "Double chance : draw or Everton". Fulham için kazanma olasılığı %10% iken, Everton için bu oran %45% olarak hesaplanmıştır.
Analistler, bu maçta özellikle hücum gücü yüksek olan Fulham takımının avantajlı olabileceğini vurguluyor. Everton takımının defansif zayıflıkları da göz önünde bulundurulduğunda, maçın gollü geçmesi bekleniyor.
Fulham - Everton Canlı Maç İzle ve Takip Et
Fulham ve Everton arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici İran Premier Lig maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.
Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.
Fulham - Everton Muhtemel 11'ler ve Yedek Oyuncular
Fulham ve Everton takımlarının muhtemel ilk 11'leri ve yedek oyuncuları aşağıda listelenmiştir. Bu kadrolar, takımların son performanslarına ve maç stratejilerine göre düzenlenmiştir. Her iki takım da sahaya güçlü bir kadroyla çıkmayı planlıyor ve bu da maçın daha rekabetçi geçmesini sağlayacak.
Fulham Muhtemel 11
- D. Stockdale
- P. Senderos
- J. Riise
- B. Hangeland
- E. Zverotić
- S. Parker
- A. Taarabt
- G. Karagounis
- P. Kasami
- A. Kačaniklić
- D. Berbatov
Everton Muhtemel 11
- Joel Robles
- J. Heitinga
- S. Distin
- B. Oviedo
- J. Stones
- S. Coleman
- D. Gibson
- J. McCarthy
- S. Naismith
- R. Lukaku
- Gerard Deulofeu
Kadro seçimleri, özellikle kilit oyuncuların sakatlık veya ceza durumuna göre değişebilir. Teknik direktörlerin son kararları ve stratejik değişiklikler maçın gidişatını etkileyebilir.
Fulham - Everton Maç Olayları ve Gelişmeler
Fulham ve Everton arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:
- Everton takımında S. Naismith, maçın 11. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Fulham takımında D. Berbatov, maçın 54. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Fulham takımında J. Riise, maçın 64. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Fulham takımında A. Taarabt, maçın 65. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Fulham takımında D. Bent, maçın 67. dakikasında bir goal gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Everton takımında D. Gibson, maçın 69. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Everton takımında J. Heitinga, maçın 69. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Everton takımında S. Naismith, maçın 80. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.