Maç Özeti
Tahminler ve İstatistikler
Kazanan Tahmini
Kazanan: Vissel Kobe
Kazanır veya Berabere Kalır
Sonuç: Hayır
Goller Tahmini
Tahmin Tavsiyesi
Winner : Vissel Kobe
Kazanma Yüzdeleri
Sagan Tosu: 0%
Beraberlik: 50%
Vissel Kobe: 50%
Takım Performansları
Sagan Tosu
Goller: Attığı: 6 / Yediği: 11
Vissel Kobe
Goller: Attığı: 10 / Yediği: 3
Takım Karşılaştırmaları
Sagan Tosu - Vissel Kobe Maç Özeti ve Detayları
Sagan Tosu ve Vissel Kobe arasındaki bu önemli karşılaşma, Japonya J1 Ligi ligi kapsamında 03 Nisan 2024. Ekimae Real Estate Stadium stadyumunda, Tosu şehrinde düzenlenen bu maç, futbolseverler için büyük bir heyecan yarattı.
Bu maçta yaşanan önemli anları, gol pozisyonlarını ve maç sonucunu öğrenmek için bu sayfayı inceleyin. Canlı maç istatistikleri ve kadrolarla ilgili güncellemeleri de burada bulabilirsiniz.
Maç Ekimae Real Estate Stadium gibi ikonik bir stadyumda Tosu şehrinde oynandı. Taraftarlar için oldukça heyecan verici bir atmosferde gerçekleşecek, bu karşılaşma, her iki takımın da ligdeki konumlarını belirlemede büyük rol oynayacaktır.
Sagan Tosu - Vissel Kobe Maç Tahminleri ve Analizler
03 Nisan 2024 tarihinde oynanacak bu maç için uzmanlardan gelen tahminler ve analizler, bahis severler için oldukça değerli. Bu maç için önerilen tahminlerden biri: "Winner : Vissel Kobe". Sagan Tosu için kazanma olasılığı %0% iken, Vissel Kobe için bu oran %50% olarak hesaplanmıştır.
Analistler, bu maçta özellikle hücum gücü yüksek olan Sagan Tosu takımının avantajlı olabileceğini vurguluyor. Vissel Kobe takımının defansif zayıflıkları da göz önünde bulundurulduğunda, maçın gollü geçmesi bekleniyor.
Sagan Tosu - Vissel Kobe Canlı Maç İzle ve Takip Et
Sagan Tosu ve Vissel Kobe arasındaki bu heyecan verici karşılaşmayı canlı izlemek ve anlık olarak takip etmek için doğru yerdesiniz. Bu heyecan verici Japonya J1 Ligi maçı için canlı skor, canlı yayın seçenekleri ve canlı yorumlar ile tüm heyecanı yakından takip edebilirsiniz. Maçın kritik anları, goller, kartlar ve diğer önemli gelişmeler anında burada güncellenmektedir.
Canlı maç sırasında özellikle dikkat çeken anlar arasında hızlı hücumlar ve set oyunları yer alıyor. Bu anları kaçırmamak için sayfamızı sık sık yenileyin ve canlı güncellemelerimizden haberdar olun.
Sagan Tosu - Vissel Kobe Muhtemel 11'ler ve Yedek Oyuncular
Sagan Tosu ve Vissel Kobe takımlarının muhtemel ilk 11'leri ve yedek oyuncuları aşağıda listelenmiştir. Bu kadrolar, takımların son performanslarına ve maç stratejilerine göre düzenlenmiştir. Her iki takım da sahaya güçlü bir kadroyla çıkmayı planlıyor ve bu da maçın daha rekabetçi geçmesini sağlayacak.
Sagan Tosu Muhtemel 11
- Park Il-Gyu
- W. Harada
- K. Yamazaki
- Kim Tae-Hyeon
- Y. Maruhashi
- T. Kikuchi
- A. Fukuta
- S. Kawahara
- Y. Naganuma
- Y. Horigome
- C. Togashi
Vissel Kobe Muhtemel 11
- D. Maekawa
- G. Sakai
- T. Yamakawa
- Matheus Thuler
- R. Hatsuse
- H. Yamaguchi
- T. Ohgihara
- T. Miyashiro
- Y. Muto
- Y. Osako
- R. Hirose
Kadro seçimleri, özellikle kilit oyuncuların sakatlık veya ceza durumuna göre değişebilir. Teknik direktörlerin son kararları ve stratejik değişiklikler maçın gidişatını etkileyebilir.
Sagan Tosu - Vissel Kobe Maç Olayları ve Gelişmeler
Sagan Tosu ve Vissel Kobe arasındaki bu heyecan dolu karşılaşmada gerçekleşen önemli anlar, maçın kaderini belirledi. Aşağıda, bu kritik anların ayrıntılarını bulabilirsiniz:
- Vissel Kobe takımında R. Hirose, maçın 21. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Sagan Tosu takımında Cayman Togashi, maçın 22. dakikasında bir card gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Vissel Kobe takımında N. Iino, maçın 46. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Sagan Tosu takımında Y. Horigome, maçın 64. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Sagan Tosu takımında T. Kikuchi, maçın 75. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Vissel Kobe takımında T. Miyashiro, maçın 85. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.
- Sagan Tosu takımında C. Togashi, maçın 90. dakikasında bir subst gerçekleştirerek oyunun temposunu belirledi.